Obchodní podmínky

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.


1) CENY

Cena zboží je uvedena včetně recyklačních poplatků a DPH. Ceny zboží jsou denně aktualizovány, lze si je ověřit u jednotlivých položek a platné jsou v momentu objednání. Uvedené slevy z běžné ceny jsou platné do odvolání.


2) POŠTOVNÉ A BALNÉ

Cena poštovného a balného se odvijí od státu, do kterého balík poputuje a způsobu platby, jež zákazník zvolí. Na výběr jsou tři možnosti:
- Platba předem - 79 Kč
- Platba dobírkou - 118 Kč
- Zásilka na Slovensko - 195 Kč

Pro přepravu zboží využíváme českou poštu, která zásilky doručuje v rozmezí 2-3 pracovních dnů, v případě zahraničních zásilek se může dodací lhůta ČP mírně prodloužit. Zboží balíme do pevných kartonových krabic a v případě potřeby je obaleno bublinkovou fólií, nikdy jej nezasíláme v poštovních sáčcích. Zásilky expedujeme maximálně do 10 až 14 pracovních dnů od provedení objednávky, pokud není uvedeno jinak, při platbě předem se tato lhůta počítá od připsání peněz na náš účet.


3) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu Moros.cz jsou závazné a nevyžadují žádná další potvrzení.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Tímto kupující souhlasí s obsahem objednávky a poskytnutím osobních údajů. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. Místem dodání zboží je adresa, kterou kupující uvedl v objednávce. Vlastnické právo ke zboží náleží prodávajícímu až do okamžiku úplného zaplacení kupní ceny.


4) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata ihned, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat.


5) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každá objednávka je závazná a lze ji do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem pouze v případě, že zboží již nebylo odesláno. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží.


6) PLATEBNÍ PODMÍNKY

Kupující má možnost zvolit mezi následujícími způsoby platby za zboží:
- formou dobírky (platba dopravci při odběru zboží)
- elektronicky - převodem na bankovní účet provozovatele
Platba objednaného zboží se realizuje způsobem, který si kupující vybral při potvrzení objednávky.

7) VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

V případě, že Vámi objednané zboží nevyhovuje Vašim představám, máte právo jej podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č. 367/2000 bez udání důvodu vyměnit za jiné, nebo vrátit.
Podmínky pro výměnu nebo vrácení zboží jsou následující:
Zákazník musí informovat prodávajícího nejpozději do 14 dnů (určující je datum odeslání) od převzetí zásilky (e-mailem na adrese info@moros.cz nebo telefonicky na čísle +420 777 540 685).
Zákazník musí odeslat vracené zboží cenným balíkem (ne dobírkou) na adresu provozovatele, a to nejpozději do 14 dnů od jeho obdržení.
Zboží nesmí jevit jakékoliv známky opotřebení či znečistění a musí být zasíláno v originálním (původním) obalu, se všemi etiketami od výrobce.
Jakmile nám bude zboží doručeno a veškeré výše zmiňované podmínky budou náležitě splněny, provedeme jeho výměnu nebo vrácení peněz.
Vrácení peněz zákazníkovi probíhá formou převodu na bankovní účet.
V případě výměny si zákazník vybírá libovolné zboží z aktuální nabídky na www.moros.cz a případný rozdíl v ceně uhradí (respektive mu bude proplacen).
Poštovné od zákazníka k nám hradí vždy zákazník. Při výměně zboží hradí poštovné k zákazníkovi vždy prodejce.

8) REKLAMACE A ZÁRUKA

Záruka a reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. Záruční lhůta na zboží objednané a zakoupené prostřednictvím www.moros.cz je zákonem stanovena na dobu 2 let od data dodání zakoupeného zboží.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
- poškození zboží, které vzniklo během přepravy
- poškození zboží, které vzniklo v důsledku jeho opotřebení
- poškození zboží, které vzniklo v důsledku nesprávného použití
- neschopnost zákazníka doložit původ zboží
Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se obě strany nedohodly jinak. Reklamace mohou být vyřešeny následujícími způsoby:
- výměnou výrobku za bezvadný
- bezplatnou opravou
- výměnou za libovolný produkt a úhrada případného rozdílu v ceně (respektive jeho proplacení)
- vrácení plné částky (kromě poštovného a balného)

9) OCHRANA OSOBNÍCH UDAJU

Vyplněním objednávkového formuláře v rámci internetového obchodu Moros.cz dává kupující prodávajícímu plný souhlas ke shromažďování a archivování osobních dat o jeho nákupech v průběhu jeho nákupních aktivit.
Prodávající se tímto zavazuje, že veškerá osobní data poskytnutá jakoukoliv formou prostřednictvím internetového obchodu Moros.cz jsou důvěrné a nebudou předána žádnému dalšímu subjektu. Tato osobní data slouží pouze k samotné komunikaci mezi zákazníkem a prodávajícím.